Friday 1 February 2013

what ?

tau tk aku rasa macam mana ? macam aku ni tk penting . kalau aku ada ke takda ke takda effect . terasa macam diri aku ni tkda dalam hati kau . ada tu memang lah . tapi diketepikan . aku hanya mampu cakap 'tkpe lah' :) nak marah ? tkda guna . nak benci ? dendam ? tk perlu :) asalkan dia bahagia . aku pun dah happy :) dia boleh hidup tanpa aku . hidup dgn gembira :') dengan adanya adikadik angkat dia yg comel comel tu :') aku tk boleh buat dia happy . ada org lain yg boleh buat dia happy . aku dah tkda perasaan dah sekrang . happy tk , sedih tak , apa punnn tk . hubungan aku dgn dia dah tk rapat . kat sekolah tk pandang , balik pun tk sama sama . kat rumah ? harini ? hmm . apa nak jadi dgn relationship aku dgn dia ? :'/ petang tadi aku balik je teruss hug teddy yg dia bagi :') saya tk makan , tk minum , tk salin baju , tunggu awak reply ws saya :') tadi pun umi pujuk ajak pegi mitc . masa kat mitc , baby terbau perfume biy :') baby rindukan biy :') and , saya dah bertudung :') hee <3 mungkin tk sepenuhnya , tapi saya cuba :') saya cuba berubah untuk awak , saya buat semuanya sebab awak , saya ikhlas . kalau tk , tak mungkin saya pakai tudung , kalau awak nak tau , selama ni saya pegi tuition saya pakai tudung :') kalau tk percaya, awak tanya lah teacher tu .
awak , fikiran saya tertanya tanya , awak sayangkan saya ? awak hiraukan saya ? awak peduli pasal saya ? awak happy hidup dgn saya ? :'( biy :) saya sayangkan awak . you the one i need :')

No comments:

Post a Comment