Thursday 6 June 2013

Saya di Korea !

Haii awak awak semua ! Saya selamat sampai di korea pada 31 mei 2013 :) mula mula memang lah rasa bosan tapi bila ingatkan balik apa yg jadi semua rasa seronok :') saya di korea selama 8 hari ! Maigadd lamanya.hahahhah.

Hahahah weird ! Otw to the big books
Buku buku yg dibuat oleh sasterawan negara korea ! orang tu dilahirkan kat sini :) 
One of korean kid ! She is soo cute ! 
I'm in Nami Island ! Nami Island ni besar gila gila ! Nasib baik aku tk jalam smpai belakang belakang.wheww ! 
Dekat nami island ada tempat buat teddy.bukan buat just lukis and warnakan teddy tu.dan inilah hasil yg aku buat.buruk nk mampuih.hahahha 
Ya allah lawaa gila bunga rose dkt sini ! Semuanya freshhh and wangi ! Smpai sakit hidung aku :3 hahaha
Hhahhahaha kat Korea memang banyak macam ni.kat tengah tengah bandar pun ada macam ni budak budak mndi.seronok tengok diorang mandi.
Ni dekat expo apa ntah nama dia.budak budak main wishing well :3 hahahaha
See this awesome ice cream ! TURKISH ICE CREAM.sangatlah sedap ! Hahhahah boleh gemuk aku :3
Ada satu jmbatan ni setiap malam pukul 8 ke 9 dia akan keluar air warna warni ! Lawaaaa maigaddddd.hope one day boleh pegi dgn faiz ! Hihi
I don't know what is this tapi panjang gila.lebih kurang uptown but ni bawah tanah.wheww banyak brang perhiasan je 
With baby aliya arissa ! Dia comel gilaa ! Hahahha kadang kadang ada happy hour ! Memang dia gelak memanjang.hahaha.
 honey naan with prawn curry ! Sedap gila gila gila ! Curry dia lain macam ! Hahahahah ohsemmmm Ni guard dkt palace dia ! Hihi takut aku nk amik gmbar dgn dia.maklumlah memang fobia dgn benda benda mcm ni . Hahahha Windmill ! Hihihi me so cute.hahahhaha
Main dalam sungai.sejuk gila air dia ! Dah lah banyak lumut! Nak jatuh aku -___- hahahahha 

















No comments:

Post a Comment